تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

Blues Guitar For Dummies

Blues Guitar For Dummies
Blues Guitar For Dummies
Blues Guitar For Dummies
ISBN: 0470049200 | December 6, 2006 | PDF | 384 pages | 19.64 Mb
ر

Lock My Pc v4.3.3.615

Lock My Pc v4.3.3.615
 

Lock My PC 4 - a better way to lock your computer

Lock My PC™ is an easy in use, powerful and compact tool to lock your computer from unauthorized use. When you leave your computer unattended, the program disables the hot keys (including Ctrl+Alt+Del), mouse, locks CD/DVD ROM doors and displays a lock screen. Nobody can access your system without providing the correct unlock password.

Unlike another similar computer lock software that cannot lock Ctrl+Alt+Del on a computer running Windows XP, our Lock My PC runs own keyboard driver to block such key combinations. Moreover, bulletproof startup lock guarantee that when your computer locaked at startup, this lock cannot be bypassed even in safe mode!

Why Lock My PC ?

You don't like snoopers. They are always prying into your e-mail messages, programs, data, files, etc. Lock My PC allows you to lock your computer with a password while you leave it unattended. You can lock your computer manually, with a menu or hotkey, or set up auto lock when your computer is idle.

Lock My PC
  Lock My PC - trayicon menu

Lock My PC (logo and trayicon menu)

Features and benefits

  • Quick and safe computer lock by hot key, or mouse click
  • Autolock when computer is idle
  • Correct Ctrl+Alt+Del lock
  • Bulletproof startup lock (couldn't be bypassed in safe mode)
  • Different installation mode - setup for home or corporate use
  • CD/DVD-ROM doors lock
  • Multi-user support
  • Multimonitor support
  • Auto turnoff when computer is locked for a long time
  • Blind password option
  • Stealth mode
  • Windows XP x64 compatibility
  • Custom lock screens
  • Cycling lock screen images
  • Screen saving effects
  • Lock screen transparency - you can view movies under the locked screen
  • Password protected settings, quit and uninstall
  • Command line options
  • and many more

Difference from standard Windows XP computer lock feature

A lot of users believe that Lock My PC (as well as any other third party computer lock software) is useless because Windows XP has integrated computer lock feature.

Standard Windows XP computer lock
Standard Windows XP lock screen

Well, indeed, you can simply press Win+L on Windows XP computer keyboard and your screen will be safely locked. What advantages Lock My PC has over Windows computer lock?

First of all, when your computer is locked by Windows Lock feature, anyone who has Windows Administrative privileges can unlock your computer. Such unlock will force to close your session (all unsaved changes will be lost). If Welcome screen option is enabled on your computer (the default settings for non-domain computer), Win+L doesn't lock the computer at all - it temporary switches the user off and displays the welcome screen - if you share your computer with others, they can logon with their usernames and use your computer. Moreover, if you share your account with other users (it's common for home PC), Windows XP lock feature is useless at all - your folks will unlock your computer without any problem.

Another benefits of Lock My PC in comare with Windows lock feature:

  • Custom lock screens and transparent lock screen options - your computer can be used as a presentation machine - the screen displays pictures or video, but nobody can touch your computer;
  • Secure Lock before Windows welcome/logon screen;
  • Displaying unsuccesfull unlock attempts - you will be notified if anyone tried to unlock your computer;
  • If Lock My PC is used in muilti-user mode, a supervisor can unlock the computer without closing user session;
  • You can lock CD/DVD ROM doors along with the desktop, keyboard and mouse - this can prevent CD media from being stolen while you are out;
  • Command line support allows you to use Lock My PC in Internet kiosks.

Safe and secure

Lock My PC provides reliable locking mechanism that impossible to bypass:

Keyboard driver installed with Lock My PC blocks different key combinations like Ctrl+Alt+Del, Alt+Tab, Ctrl+Esc and many others.

Booletproof startup lock ("Always lock at startup" option) displays password prompt box before Windows logon/welcome screen and (unlikle the most of desktop locking software) bannot be bypassed in Windows safe mode.

Easy to use

As soon as the installation completed, double click on the Lock My PC tray icon to lock the computer.

Right click on the tray icon to get access to the program settings. All settings are groupped by cathegoriies.

Lock My PC settings
Lock My PC settings dialog

Autolock computer after certain time of inactivity

You can set up Lock My PC to lock your desktop automatically if the computer is idle during a certain period of time. Moreover you can set up Lock My PC to switch the computer off (Hibernate, Standby etc.) if your computer was locked during a certain period of time.

Stealth mode

Lock My PC can work in stealth mode. Stealth mode is a state when the program is running on your computer but does not show any sign of its presence in memory. To activate stealth mode, enable options "Do not show tray icon at startup" and "Hide Lock My PC from Task Manager".

Two installation modes

Lock My PC can be used both in single-user and multi-user environment. During the installation process, you will instruct Setup wehter to install Lock My PC in single-user mode or in multi-user mode.

In single-user mode, Setup will create Lock My PC shortcuts only for you. Locked computer can be unlocked only with your password. Some advanced options for corporate use will be blocked. This mode is ideal for home use.

In multi-user mode, Setup will create Lock My PC shortcuts for all user accounts. Each Lock My PC user will have their own password. The user who installed Lock My PC will be Lock My PC Administrator and his/her password - the administator's password. This mode is ideal for corporate use.

Custom Lock Screens

Lock My PC comes with a set of different lock screens. Lock screens are located in LockScreens subfolder of Lock My PC program folder.

lock desktop screen lock desktop animated screen

Examples of lock screens.

You can create your own Lock Screen pictures and use them with Lock My PC. Your computer will look cool and unique when it is locked. You can use GIF, JPEG, BMP and animated GIF images as lock screens. Lock Screen transparency level option will allow you to vary the transparency from fully opaque to fully transparent. The latter allows you to lock keyboard and mouse only and may be helpful when you are watching videos or running presentations on your PC.

Download:
Lock My Pc v4.3.3.615.rar (1.41 MB)

جدایی

 

 

یافتن دوستان خوب سخت است سخت تر از آن ترک آنهاست فراموش کردنشان غیر ممکن است

 

 

دوستی یک حادثه و جدایی یک قانون است، پس بیا حادثه ساز و قانون شکن باشیم!

 

 

برای پیروزی در زندگی، دل به دریا می‌باید زد، اما آن که دل به دریا می‌زند می‌باید یقین داشته باشد که لااقل در این قمار چیزی چندان نمی‌بازد.

 

 

زنبور عسلی که شیره گل قالی را بمکد دست خالی به کندو باز می‌گردد.

 

 

از شمع سه چیز آموختم:ایستاده بمیرم بی صدا بمیرم به پای دوست بمیرم

 

اگه تو کوچه پس کوچ های دلم گم شدی.دنباله کسی نگرد که آدرس بهت بده چون غیر از تو کسیی اونجا نیست

 

 

با سیم ناز مژهات یه عمر گیتار میزنم /نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم/چشات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن/دست خودم نیست دلمو به درو دیوار میزنم

 

 

به گل گفتم عشق چیست؟ گفت از من خوشبوتر به پروانه گفتم عشق چیست؟ گفت از من زیبا تر به شمع گفتم عشق چیست؟ گفت از من سوزنده تر به عشق گفتم آخر تو چیستی؟ گفت نگاهی بیش نیستم ...

 

 

زندگی اجبار است .... مرگ انتظار است..... عشق یک بار است ..... جدایی دشوار هست ..... یاد تو تکرار هست

 

 

اسمت رو باغچه نوشتم . شکفت! روی درخت نوشتم .میوه داد . توی صحرا نوشتم . لاله زار شد !آخه عزیزم پشکل هم اسم شد ؟!  وای ببخشید یهویی جو گرفت !!!

 

 

قلبمو هدیه می دم بهت . مواظبش باش . نه به خاطر اینکه قلبمه به خاطر اینکه تو توشی

 

 

باخودم عهد بستم بار دیگرکه تورا دیدم،بگویم از تودلگیرم........ ولی باز تو را دیدم و گفتم : بی تومی میرم

 

 

دلم تنگ است دلم تنگ است دلم اندازه حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبریز است صدایم خیس و بارانی است نمی دانم چرا در قلب من پاییز طولانی است

 

 

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند

 

 

لحظه ها گذرا و خاطرات ماندگارند حاضرم تمام هستیم را بدهم تا لحظه ها ماندگار و خاطرات گذرا شوند...

 

 

یادت در ذهنم و عشقت در قلبم و عطر مهربانیت در تمام وجودم است عزیزم محبت را در پاکی نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت معنی کردم وبدان که زیباترین لحظه هایم در کنار تو بودن است

 

 

هر کسی هم نفسم شد دست آخر قفسم شد. من ساده به خیالم که همه کار و کسم شد. اون که عاشقانه خندید خنده های من دزدید زیر چشمه مهربونی خواب یک توطئه میدید

 

 

فاصله تابش خود را بر دیگران تنظیم کن خداوند خورشید را در جایی نهاد که گرم کند ولی نسوزاند .

 

 

عشق همچون سکه ای درون قلک است که می افتد. اگر بخواهی آن را از قلک بیرون بیآوری نیاز به شکستن قلبت است همچون درختی که برگهایش را می ریزد کلماتم را بر زمین ریختم باشد که اندیشه های نا گفته ام در سکوت تو بشکفد

 

 

شاعر و فرشته ای با هم دوست شدند.فرشته پری به شاعر داد و شاعر ، شعری به فرشته. شاعر پر فرشته را لای دفتر شعرش گذاشت و شعرهایش بوی آسمان گرفت و فرشته شعر شاعر را زمزمه کرد و دهانش مزه عشق گرفت. خدا گفت : دیگر تمام شد.دیگر زندگی برای هر دوتان دشوار می شود.زیرا شاعری که بوی آسمان را بشنود، زمین برایش کوچک است و فرشته ای که مزه عشق را بچشد، آسمان برایش تنگ است گفتم:چشمها را باید شست......شستم ولی !......... گفتی: جور دیگر باید دید.......دیدم ولی !.............. گفتی زیر باران باید رفت........رفتم ولی !............. او نه چشمهای خیس و شسته ام را..نه نگاه دیگرم را...هیچ کدام را ندید !! فقط در زیر باران با طعنه ای خندید و گفت: " دیوانه باران ندیده

 

 

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم تقصیر کسی نیست که اینگونه غریبیم شاید که خدا خواست که دلتنگ بمیریم

 

 

برای عشق تمنا کن ولی خار نشو. برای عشق قبول کن ولی غرورتت را از دست نده . برای عشق گریه کن ولی به کسی نگو. برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه. برای عشق پیمان ببند ولی پیمان نشکن . برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر . برای عشق وصال کن ولی فرار نکن . برای عشق زندگی کن ولی عاشقونه زندگی کن . برای عشق بمیر ولی کسی رو نکش . برای عشق خودت باش ولی خوب باش

 

 

درعالم دوچیزازهمه زیباتر است: آسمان پرستاره و وجدانی آسوده

 

 

گر چه بی تو زندگی آهنگ زیبایی ندارد می روم چون عشق من در قلب تو جایی ندارد

 

 

به تو تکیه کردم پشتمو خالی کردی...تو رسم دل شکستنو بد جوری حالی کردی

 

هیچ وقت زندگی نکن برای مردن بمیر برای زندگی کردن و این و بدون که تو این دنیا فقط یک قلب که بخاطر تو تو سینه می تپه او نم قلب خود توست نگاهی آشنا به یاس کردم ..تو را در برگ گل احساس کردم ...خلاصه در کلاس ناز چشمت دو واحد عاشقی را پاس کردم

 

زندگی رو جشن بگیر ... دیروز رفته است, فردا شاید هرگز نیاید , تنها چیزی که داری همین لحظه هاست

 

 

ازش پرسیدم چقدر دوستم داری؟ گفت به اندازه شکوفههای بهاری. و چه راست میگفت چون شکوفه های بهاری مهمون دو روز بودن

 

 

اکنون گذشه است چندی و نزدیک به قرنی از روز مرگ باورم شیطان حادثه با نیرنگ وفریب بهانه ای شد بر تنها دلیل بودنم ویران کرد رویا های مرا داد دست به دست به باد خزان بهارم خزان شد و تابستان هم بویی از مردانگی نداشت پاییز هم در انتظار می مانم ولی این ظلم است که خدا تنها یک فصل را به من هدیه دهد خدایا می گویی این قسمت توست ، خدایا این چه قسمتی است که دیگری بهار من را داشته باشد اما خودم از داشتن آن عاجز ، خدایا خودت میدانی دیگر بهاری ندارم پس تو را به کرامتت قسم فصل هایت را به هم نریز

 

 

عشق مثل آب میمونه.....که میتونی توی دستت قایمش کنی..آخرش یه روز دستت رو باز میکنی میبینی نیست... قطره قطره چکیده بی انکه بفهمی.. اما دستت پر از خاطره است بچه ها شوخی شوخی به گنجشک‌ها سنگ میزنند و آنها جدی جدی میمیرند... آدمها شوخی شوخی زخم میزنند و قلبها جدی جدی میشکنند... و تو شوخی شوخی لبخند میزنی و من جدی جدی عاشق میشوم

 

 

مرگ از زندگی پرسید: آن چیست که باعث می شود تو شیرین و من تلخ جلوه کنم ؟!!! زندگی گفت : دروغ هایی که در من نهفته است و حقیقتی که تو در وجودت داری….!!!

 

 

پرنده بر شانه های انسان نشست. انسان با تعجب رو به پرنده کرد و گفت: اما من درخت نیستم تو نمیتوانی روی شانه های من آشیانه بسازی. پرنده گفت: من فرق درخت ها و آدم ها را خوب میدانم. اما گاهی پرنده ها و آدمها را اشتباه میگیرم. انسان خندید و به نظرش این خنده دارترین اشتباه ممکن بود.پرنده گفت: راستی چرا پر زدن را کنار گذاشتی؟ انسان دوباره خندید. پرنده گفت نمیدانی چقدر جای تو خالی است… انسان نخندید.انگار ته دلش چیزی را بخاطر آورد. چیزی که نمیدانست چیست. یک اوج دوست داشتنی. پرنده گفت غیر از تو ، پرنده های دیگری را هم میشناسم که پر زدن از یادشان رفته است. درست است که پرواز برای یک پرنده ضرورت است اما اگر تمرین نکند فراموش میشود. پرنده این را گفت و پر زد. انسان رد پرنده را دنبال کرد تا اینکه چشمش به یک آبی بزرگ افتاد و به یاد آورد روزی نام این آبی بزرگ بالای سرش ، آسمان بود……چیزی شبیه دلتنگی توی دلش موج میزد… آن وقت خدا بر شانه های کوچک انسان دست گذاشت و گفت: یادت می آید تو را با دو بال و دو پا آفریده بودم؟ زمین و آسمان هر دو برای تو بود. اما تو آسمان را ندیدی. راستی عزیزم؛ بالهایت را کجا جا گذاشتی؟ انسان دست بر شانه هایش گذاشت و جای خالی چیزی را احساس کرد.آن وقت رو به خدا کرد و گریست

 

 

عشق: سرطان دوست داشتن است. عشق: عقد دائمی ما با غربت است. عشق :شماره تلفنی است که سالها به دنبال آن می گردیم. عشق: آمپول ب کمپلکس معرفت است

 

 

اجازه هست خیال کنم تا آخرش مال منی؟ خیال کنم دل منو با رفتنت نمی شکنی ؟ اجازه هست خیال کنم بازم می آی می بینمت ؟ با اون چشمای مهربون دوباره چشمک می زنی؟ طپش طپش با چشمکت غزل بگم برای تو با اتکا به عشق تو تو زندگی برم جلو؟

 

سلام به همه دوستان

سلام به همه دوستان گلم آپ امروز رو با اس ام اس های عاشقانه شروع میکنم دوستان اگه میخواهین که از به روز شدن وبلاگ خبر دار شین تو خبر نامه عضو شین تاهم از به روز شدن وبلاگ خبر دار شین هم براتون عکس و اس ام اس های عاشقانه بفرستم

 

کاش می شد سه چیز را از کودکان یاد بگیریم: بی دلیل شاد بودن و پای کوبیدن* همیشه سرگرم کار بودن و بیهوده ننشستن* حق و خواسته خود را با تمام وجود خواستن و فریاد زدن

میخوای با سه شماره هیبنوتیزمت کنم و بگم چه جور آدمی هستی؟ خوب، پس با شماره 3 آروم چشمات رو ببند: . . . . . 1 . . . . . 2 . . . . . 3 . . . . . هنوز که چشمات بازه؟ . . . . . . . . . . . میگم چشماتو ببند! . . . . . . . . . . چرا زیر چشمی نگاه می کنی؟ . . . . . . . . . . . . . اصلا نیازی به هیبنوتیزم نیست، هر خری می‌فهمه که چقدر فضولی

+ - + - + - + - + - + - + - +- + - +
- + - + - + - + - + - + - + - + - + -
+ - + - +- + - + - + - + - + - + - +
-+- + - ++ - + - + - + - + - + - + -
بشین جمع و تفریق کن ببین چندمین باره سرکار رفتی؟

قل مراد داره می خنده.چرا؟........چون ملوس داره اس ام اس می خونه

بر اساس آخرین کشفیات باستان شناسان عامل قتل هابیل، تبعیض بین فرزندان بوده. چون آدم فقط به هابیل می گفته: مربا بده بابا!

بیا به سختی ها فکر نکنیم ... به زندگی فکر کنیم ... به بهار .. به عشق .. به بهشت ..به جهنم .. به درک ... به من چه ... به تو چه .. پدر من نازی رو طلاق نمیدم

اگهی ازدواج: خانومی هستم تحصیل کرده، زیبا، با موهای مشکی و بلند، چشم های مشکی، اندامی مناسب، کمری باریک، کاملا معاشرتی، دارای آپارتمان و ماشین آخرین مدل و با وضع مالی عالی،که حاضر به ازدواج با هیچ مردی نیستم.... فقط اگهی دادم دلتون بسوزه

Amianno espanza lamore dienta salute perfavore dominika sette kientima wovo elino romantika
یعنی:تو غلطططططططط میکنی وقتی نمی فهمی تا آخر میخونی!


برو پایین سر کاری نیست 

l-l

l-l

l-l

l-l

l-l

l-l

حالا میخوای نردبونو بردارم این پایین بمونی؟

امروز اولین روز از فرصتهای باقیمانده است. هیچ وقت برای یک تصمیم خوب دیر نیست.



همیشه برا کسی بخند که میدونی به خاطر تو شاد میشه * واسه کسی گریه کن که میدونی وقتی غصه داری و اشک میریزی واست اشک میریزه * واسه کسی غمگین باش که در غمت شریکه * عاشق کسی باش که دوستت داره



خداوند آتش را آفرید تا ارزش آب را بدانیم وخلا زاییده شد تا ارزش هوا را بدانیم و بعد مرگ آمد تا ارزش زندگی را بشناسیم.



اگه چشمات پرسید بگو ندیدمش * اگه گوشات پرسید بگو نشنیدم * اگه دستات لرزید بگو مال سرماست * اگه پاهات سست شد بگو مال ضعفه * اما اگه دلت ریخت بهم به خودت دروغ نگو



v VV v V v V v Vv Vv VvV vVvV vVv میدونی اینا چین؟؟؟ . . . اینا پرنده هایی هستن که برای بوس کردن تو اومدن.از طرف من. Vv این دو تا هم کاری داشتن دیر رسیدن ....



میخوام بهت بگم دوست دارم روم نمیشه اف میزارم * دلم میخواد تا ان میشی بیام که با هم چت کنیم روم نمیشه تا ان میشی من اف میشم * دلم میخواد تو ویس چت داد بزنم من عاشقم عاشق تو روم نمیشه تا ویس میدی ردمیکنم * دلم میخواد تا پشت نت بهت مب بدم روم نمیشه بهت میگم مب ندارم * حالا کجائی که ببینی من چه جوری روم میشه سند تو ال کنم عاشقتم عاشق تو ای عزیزم



مراقب گرمای دلت باش تا کاری که زمستان با زمین کرد زندگی با دلت نکند



تو دنیا سه تا فرشته هست : اولی داره به یتیما غذا میده دومی داره به مردم کمک میکنه سومی که من خیلی دوسش دارم داره این اف رو میخونه


اگر بهترین دوست نیستی اقلا بهترین دشمنم باش . اگه غمخوارم نیستی اقلا بزرگترین غمم باش . هرچه هستی همیشه بهترین باش جون بهترینها همیشه در یاد خواهند ماند . پس در بدترین خاطراتم بهترین باش



ازم پرسید منو بیشتر دوست داری یا زندگیتو * خوب منم راستشو گفتم و گفتم زندگیمو * نپرسید چرا ! گریه کردو رفت * اما نمیدونست که زندگیم اونه



یکی میفته داخل چاه داد میزنه کمک یه نفر طناب میندازه پایین اونو میکشه بالا میبینه مرده بعدا معلوم میشه طناب رو بسته دور گردنش



دو نفر میرن قله اورست رو فتح کنن وسط راه سردشون میشه برای اینکه گرمشون بشه به خودشون تلقین میکنن هوا گرمه. بعد از 1 هفته روزنامه ها تیتر میزن دونفر در ارتفاعات هیمالیا بر اثر گرمازدگی جان دادن.



یک روز یک عزرائیل میاد خونه ی قزوینیه میگه شناسنامت رو بده می خوام باطلش کنم . قزوینی : زیره فرش جرات داری برش دار



زن مثل کراوات می مونه از یه طرف به آدم قشنگی می ده از طرف دیگه هم آدمو خفه می کنه...



یه روز یه مگسه می افته توی چای یه اصفهانی . اصفهانی مگسه رو در میاره میزنه تو سرش میگه تف کن

 

انقدر در گفتن یک حرف حاشیه رفتم وبه جای نوشتن تنها یک کلمه گوشه ی دفتر خاطراتت شعر های حاشیه ای نوشتم !!!! تا عاقبت در حاشیه چشم هایت افتادم حالا که حاشیه نشینی را تجربه می کنم بگذار فقط یک حرف حاشیه ای دیگر بزنم دوستت دارم .



چشمانت را برای زندگی می خواهم اسمت را برای دلخوشی می خوانم دلت را برای عاشقی می خواهم صدایت را برای شادابی می شنوم دستت را برای نوازش و پایت را برای همراهی می خواهم عطرت را برای مستی می بویم خیالت را برای پرواز می خواهم و خودت را نیز برای پرستش کتاب عشق است . ساده ترین درس زندگی آن است : هرگز کسی را میازار. محبت خرجی ندارد , در حالی که همه چیز را خریداری میکند . خوشبخت کسی است که خدا دلی پر عشق به او ارزانی کرده است وقتی قدرت عشق غلبه کند بر عشق به قدرت , اون وقته که دنیا طعم صلح رو می چشه . بهتر اینه که غرورت رو به خاطر عشقت فراموش کنی تا عشقت رو به خاطر غرورت



اگر کلید قلبی را نداری قفلش نکن اگر خداحافظی در راه است سلام نکن اگر دستی را گرفتی رهایش نکن...



عشق را وارد کلام کنیم تا به هر عابری سلام کنیم و به هر چهره ای تبسم داشت ما به آن چهره احترام کنیم زندگی در سلام و پاسخ اوست عمر را صرف این پیام کنیم عابری شاید عاشقی باشد پس به هر عابری سلام کنیم



گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست . کاهی دل اینقدر تنگ میشه که گریه هم کم مییاره . یک حرف ساده هم گاهی چقدر غم مییاره



در پناه حضور سبز تو ، طوفان غم ، مرا جا می گذارد . در کنارت ژرفای آرامش را احساس میکنم و بی تو سیل بی رحم تنهایی مجالم نمی دهد



مگذار که عشق ، به عادت دوست داشتن تبدیل شود! مگذار که حتی آب دادن گل های باغچه به عادت آب دادن گل های باغچه تبدیل شود ! عشق ، عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتن دیگری نیست . پیوسته نو کردن خواستنی است که خود پیوسته خواهان نو شدن است و دگرگون شدن تازگی ، ذات عشق است و طراوت ، بافت عشق چگونه می شود تازگی و طراوت را از عشق گرفت و عشق همچنان عشق بماند ؟



از پیری پرسیدم چه زمانی انسان پیر میگردد،فرمود درست آن زمان که از گذشته خودپشیمان شده افسوس آن را بخورد.



جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند،خانه اش خراب می شود و هر کس که بخواهد خانه اش آباد باشد باید در تخریب مملکتش بکوشد.



سرمایه عمر یک نفس است ،آن یک نفس هم برای یک هم نفس است،گر با هم نفسی ،لحظه ای نشینی،مجموع حیات عمر،همان یک نفس است.



برای داشتن چیزی که تا بحال نداشته اید باید کسی باشید که تا بحال نبوده اید.



ندگی هنر نقاشی کردن است بدون استفاده از پاک کن سعی کن همیشه طوری زندگی کنی که وقتی به گذشته برمیگردی نیازی به پاک کن نداشته باشی. بزرگترین سد در برابر صمیمیت این است که فکر کنیم دیگران نیز جهان رامانند ما می بینند به یاد داشته باش طرز فکر اشتباه به از دست دادن چیزهای بسیاری منجر می شود هر گاه در مورد چیزی تردید داشتی لبخند بزن



از ابتدای کار نترس به انتهای کار فکر کن



طولانی ترین سفرها نیز یک روز با گامی کوچک آغاز می شود



خوشبختی مثل توپی است که وقتی می رود به دنبال آن می دویم و وقتی می ایستد به ان لگد می زنیم!

یک کلیبه واقعلا جالب

یک هدیه از طرفه اقا ابراهیم  واقعا دستش درد کنه اما دل مارو به درد اورد

یک کلیبه واقعلا جالب حتما ببینید من که با دیدن این کوتاه فیلم دلم داقون شد اینه وفا اینه محبت اینه خواستن این عاشقى

نظر یادتون نره

کلیک کن ببین

ساحل نشین اشک ام

و من چشم هایم خیره مانده

من اشک می ریزم و تو نگاه می کنی

فقط نگاه می کنی

نگاه می کنی و قلب من می شکند

صدایش را می شنوی؟

 

و من ساحل نشین اشک ام

 

دیدی نازنین

 

دیدی نازنین سفر برای تو خیلی بده

هر کی بره سفر دیگه بر نمی گرده

گفتم نرو سفر منو فراموش می کنی

آخرش حرف دلت رو گوش می کنی

گفتم نرو سفر همه چیز یادت می ره

این قلب خسته ی در به درم بی تو می میره

گفتم نرو سفر من تنها می شم

تنها ترین دختر توی این دنیا می شم

گفتم نرو سفر دوری سخته عزیزم

هر چی ستاره اس زیر پاهات می ریزم

رفتی و دلتو دادی به یکی دیگه

حالا نه من،حتی اون هم برات نمی میره

الهی هر کی رفته سفر خیلی زود از سفر بیاد

الهی از تو هم یک خبر بیاد

بهت گفتم تنهام نذار و نرو

بهت گفتم تنهام نذار و نرو

حالا که می ری.......

تو یه غروب پاییز

تو یه غروب پاییز من شدم عاشق چشمات

یادمه گفتی از این پس من می شم عابد چشمات

یادمه روزی که گفتی مال من می شی همیشه

چشامو بستمو گفتم زندگی بی تو نمی شه

از همون شب تا به حالا لحظه هام با تو گذشتن

تا همین امشب که چشام بدجوری ازت شکستن

یادمه گفتی بهم از زندگیم برو کنار

می خوام از اینجا برم، اسم منو دیگه نیار

دیگه شبا اشک نریز،واسه من دعا نکن

توی شعرات منو دیگه "عشق من" صدا نکن

از همون ثانیه مردم وقتی حرفاتو شنیدم

کاشکی هرگز نمی یومد شبی که چشاتو دیدمر

پرطرفدارترین ابزار تبدیل متن به صدا در دنیا

پرطرفدارترین ابزار تبدیل متن به صدا در دنیا
TextAloud این قابلیت رو با شما میده تا بتونید تمامی متون محیط های ایمیل, صفحات وب, گذارش ها و چیزهای بیشتر دیگر را با صدا گوش بدید. یعنی تمامی متون رو بروی کامپیوترتون میخونه. TextAloud میتونه متونی که بروی کامپیوترتون براتون خونده را بعنوان خواندنی های روزانه تان ذخیره کنه و بصورت MP3 تبدیلش کنه.
نسخه جدید این نرم افزار که ارائه شده شرکت NextUP هست قابلیت خواندن متون شما را بصورت صدای انسانی کاملا واقعی و طبیعی و باورنکردنی رو داره.

میتونید یک نمونه کار این نرم افزار جالب رو از اینجا دانلود کنید و گوش کنید.


حجم فایل:4.24 مگابایت
دانلود

پکیجی از انیمیشن های تصویری

پکیجی از ۹۲ انیمیشن تصویری که می توان به عنوان آواتر در تالار های گفتمان و همچنین گرافیست ها در کارهای گرافیکی از آن ها استفاده کنند.

  



دانلود با حجم ۷.۷ مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com

25 تم ویندوز ویستا برای ویندوز XP

25 تم زیبا ویندوز ویستا برای ویندوز XP



دانلود با حجم ۱۲.۲ مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com

توجه : برای استفاده از تم ها پس از خارج کردن تم ها از حالت فشرده وارد شاخه هر تم بشوید و فایلی با پسوند msstyles را اجرا کنید که باعث می شود صفحه Display Properties اجرا شود و سپس دکمه Apply را بزنید. تم مورد نظر شما بدین صورت اجرا می شود.

برنامه پیدا کردن پسورد یوزرهای ویندوز XP

XPC برنامه است که شما می توانید با آن پسورد یوزرهای مختلف در ویندوز XP را پیدا کنید. مثلا در ویندوز XP نام کاربری به نام Admin وجود دارد و شما از پاسورد آن را فراموش کرده اید و یا مال دیگران است ! می توانید با این برنامه پسورد آن یوزر را پیدا کنید. 



دانلود با حجم ۳۹۵ کیلو بایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com

Zealot All Video Splitter v4.0

نام نرم افزای میباشد که به کمک آن میتوانید فایل های ویدئویی در فرمت AVI , WMV , ASF , MPEG را به قسمت های کوچک تر تقسیم کنید . با این نرم افزار قدرتمند شما به راحتی قادر خواهید بود تا کلیه فایل های ویدئویی در فرمت های ذکر شده را بر اساس زمان یا قسمتی که خودتان دوست دارید تکه تکه کنید . شما می توانید فایل های بزرگ را با قدرت بسیار به فایل های کوچک تر با کیفیت عالی تبدیل نمایید . این نرم افزار به هیچ مهارت خاصی برای استفاده لازم ندار و کار کردن با آن بسیار آسان میباشد .

برخی از ویژگی های کلیدی نرم افزار :
- پشتیبانی تکه تکه کردن فایل های AVI , Divx , MPEG-4 و فایل های AVI تا سقف 2 گیگابایت
- پشتیبانی جداسازی فایل های MPEG-1 , MPEG-2
- پشتیبانی از تکه تکه کردن فایل های ASF , WMV
- تکه تکه کردن فایل های بزرگ ویدئویی به 2 صورت انتخاب کاربر و اتنخاب خود نرم افزار
-پشتیبانی از تکه تکه کردن فایل های ویدئویی به قسمت های کوچک زیاد به دلخواه
- بسیار سریع و بدون کاهش کیفیت
- نحوه کار آسان برای تمامی کابران
- ...



دانلود نرم افزار با حجم ۲.۲ مگابایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com

Express Talk Business Edition 2.04

نرم افزار بسیار کوچک و در عین حال قدرتمندی از سری محصولات کمپانی NCH Swift Sound محصولات متعدد و متنوعی در این باره دارد . این محصول جالب سیستم شما را به یک تلفن قدرتمند با امکانات کامل و نامحدود مبدل می سازد که به آسانی می توانید با استفاده از رایانه به تمامی تلفن ها تماس بگیرید، یا از طریق اینترنت با تمامی سیستم ها که این نرم افزار را نصب دارند( یا هر نرم افزا SIP دیگری )، در سرتاسر دنیا تماس رایگان بگیرید و با کیفیت عالی صحبت کنید !

این نرم افزار قدرتمند و مفید و در عین حال بسیار کوچک در دو نسخه Basic یا مقدماتی و Business Edition عرضه شده است که نسخه Business Edition از قابلیت های متنوع و بالاتری نسبت به نسخه مقدماتی برخوردار است . در ادامه به معرفی اجمالی قابلیت های این نرم افزار می پردازیم .

برخی ویژگی های نرم افزار Express Talk Business Edition v2.0 :

- قابلیت برقراری تماس تلقنی اینترنتی از طریق PC به PC و یا PC به Phone از طریق سیستم VoIP SIP gateway provider .( اطلاعات کامل تر در رابطه با این سرویس )

- قابلیت برقراری 9 تماس همزمان در ان واحد با شماره هعای مختلف با استفاده از سیستم Call Wait !

- سازگاری با هدست و میکروفن برای رد و بدل کردن صدا .

- سازگاری با فایروال در محیط شبکه .

- قابلیت پشتیبانی Call ID برای نمایش شماره های تماس گرفته.

- دارای دفترچه تلفن اختصاصی برای ذخیره تلفن های تماس .

- سازگاری کامل با Microsoft Address Book.

- سازگاری کامل با call transfer و ارسال داده ها از یک سیستم به سیستم دیگر از طریق تلفن .

- قابلیت ذخیره تماس های تلفنی بدون محدودیت به فرمتهای MP3 و WAV .

- قابلیت برقراری کنفرانس میان چندین شماره تلفن در صورت پشتیبانی مرکز سرویس دهنده

 



دانلود نرم افزار با حجم ۴۷۴ کیلوبایت

پاسورد فایل : www.kamyabonline.com