doakhalil

doakhalil3

 

به خاطر کدوم گناه * دارن قصاصم می کنن

خنجر تبعید می زنن به قلب بی گناه من

 

آرزوهام در گذرن * تو دشت وحشی جنون

سرده و می سوزه تنم * از حرم داغ و گرم خون

 

سنگی که می خورد به تنم * گریه می کرد چه بی صدا

ببین چه می کنن با من * این آدمای بی خدا

 

می گن که پروانه ی عشق * به دور شمع پر می زنه

از تب عشق اون ولی * می سوزه....دم نمی زنه

 

تو حرم داغ خون و سنگ * به حرمتت دم نزدم

تا به  تو  ثابت   بشه که    معنی عشقو   بلدم

 

به خاطر کدوم گناه * دارن قصاصم می کنن؟

به جرم دوست داشتنه تو * قشنگترین گناه من

 

این پدرم بود که هنوز تموم هستی منه

به خاطر کدوم گناه * اونم به من سنگ می زنه

 

برادرم بود که هنوز یاور و جون پناهمه

پناه بی پناهیام * خواستن تو گناهمه

 

بذار بمیرم از خودم * برم به مهمونیه عشق

تو هم شدی گناه من * منم یه قربونیه عشق

 

منو ببخش قاصدکم * باید از هم جدا بشیم

من از تو مردم عاقبت * نشد منو تو ما بشیم

 

تقدیم به دعا خلیل که به خاطر عشق سنگ باران شد