تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

Flowers Frame for Photoshop

Flowers Frame for Photoshop

 
alt
Flowers Frame for Photoshop
PNG | 3.7 Mb

Easy GIF Animator v4.4

Easy GIF Animator v4.4

Easy GIF Animator v4.4

Easy GIF Animator v4.4 | 2.95 MB | RS & ES


Easy GIF Animator is powerful yet very easy to use software for creating and editing animated GIF images. With this animated GIF editor you can easily create animated pictures, banners and buttons in no time. You can use special features to add stunning visual effects and prepare your animation for publishing on your web page. Easy GIF Animator supports all types of GIF animation and provides high compression and great quality for your animated GIF images. To top it all off, Easy GIF Animator is the best priced animated GIF editor on the market today.
With Easy GIF Animator You Can:
- Easily create animated banners, pictures and buttons [View samples]
- Create animated GIF images from scratch
- Edit and modify animated GIF images
- Add visual effects to your GIF animation
- Create moving text effects
- Optimize animated GIF images so they take less space and load faster
- Preview GIF animation in web browser
- Resize whole animations at once
- Manage animation frames
- Set animation loop count and frame duration
- Extract separate animation frames
- Reverse GIF animation or a portion of it
- Easily set transparency
- Add sound to your animation
vSave animation in SWF Flash format
vSearch the Web to find images for use in your animation
- Export GIF animation to AVI format
- Use GIF, JPG, PNG and BMP images in your animation
- Generate HTML code for publishing animation on the web

===============================


Download From Rapidshare

Download From Easy-Share

:: Karaoke Builder Studio 3.0.080 ابزاری برای ساخت کلیپ با ویژگی

کارائوکه یکی از فناوری هایی می باشد که امروزه در سیستم های صوتی کاربرد دارد. به وسیله این ویژگی می توان صدای خواننده ای را از متن آهنگ جدا و قطع نمود. به عنوان مثال بر روی یک کلیپ تصویری با ویژگی کارائوکه می توان صدای خواننده را از کلیپ حذف نموده و خودتان به وسیله میکروفون بر روی آهنگ بخوانید. این ویژگی امروزه بر روی بسیاری از دستگاههای پخش کننده VCD و DVD قرار دارد.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن قادر به ساخت تصاویر و فایل های صوتی با ویژگی کارائوکه می باشید.

Karaoke Builder Studio نام نرم افزار کاملی برای ایجاد ویژگی کارائوکه بر روی فایل های یاد شده می باشد. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی در این زمینه برخوردار می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزار موجود و همچنین متن آهنگ مورد نظر به راحتی می توان این ویژگی را بر روی تصاویر قرار داد. همچنین یکی از قسمت های دیگر این نرم افزار به منظور قرار دادن متن شعر بر روی تصاویر و به صورت زیرنویس می باشد که با استفاده از ابزار و با توجه به شعر در حال اجرا کاربران اقدام به رنگی نمودن قسمت های در حال خواندن بر روی زیرنویس می نمایند که در تصاویری که دارای ویژگی کارائوکه می باشند این موضوع دارای اهمیت زیادی می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Karaoke Builder می باشد.

دانلود کنید نسخه 3.0.080 کامل
لینک دانلود نسخه کامل:
http://rapidshare.com/files/74972964/Karaoke.Builder.Studio.3.0.080.BJ.rar

موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای شادمهر به نام بغض

موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای شادمهر به نام بغض به همراه آهنگ این ویدئو با دو کیفیت | Exclusive |

www.Teh2Music.Info

 



موزیک ویدئو

بغض

 

کیفیت MP3 128

بغض

کیفیت OGG

بغض

آلبوم جدید و بسیار زیبای لیلا فروهر

 آلبوم جدید و بسیار زیبای لیلا فروهر به نام ماه من با 2 کیفیت + دانلود در یک فایل زیپ یکجا

www.Teh2Music.Info


دانلود در یک فایل زیپ با کیفیت 128

لیلا فروهر - ماه من

 

کیفیت MP3 128

01 Mahe Man

02 Majnoon Be Leila Mireseh

03 Mage Misheh

04 Bahaneh

05 Arezooye Man Inast

06 Be Joone To

07 Kheili Sakhte

 www.Teh2Music.Info

کیفیت OGG

01 Mahe Man

02 Majnoon Be Leila Mireseh

03 Mage Misheh

04 Bahaneh

05 Arezooye Man Inast

06 Be Joone To

07 Kheili Sakhte

عشق به شکل پرواز پرنده است


عشق به شکل پرواز پرنده است
عشق خواب یه آهوی رمنده است
من زائری تشنه زیر باران
عشق چشمه آبی اما کشنده است

من میمیرم از این آب مسموم
اما اون که مرده از عشق تا قیامت هر لحظه زنده است

من میمیرم از این آب مسموم
مرگ عاشق عین بودن اوج پرواز یه پرنده است

تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار
دروغ این صدا را به گور قصه ها بسپار
صدا کن اسممو از عمق شب از نقب دیوار

برای زنده بودن دلیل آخرینم باش
من آن من بذر فریاد خاک خوب سرزمینم باش
طلوع صادق عصیان من بیداریم باش

عشق گذشتن از مرز وجوده
مرگ آغازه راه قصه بوده
من راهی شدم نگو که زوده
اون کسی که سر سپرده مثل ما عاشق نبوده
من راهی شدم نگو که زوده
اما اون که عاشقونه جوون سپرده هرگز نمرده
عشق گذشتن از مرز وجوده

ای شب

ای شب از رویای تو رنگین شده

سینه از عطر توام سنگین شده

  ای بروی چشم من گسترده خویش

شایدم بخشیده از اندوه بیش

 

            همچو بارانی که شوید جسم خاک

هستیم ز الودگی ها کرده پاک

ای تپش های تن سوزان من

اتشی در سایه مژگان من

       ای زگندمزارها سر شارتر

ای ز زرین شاخه ها پر بارتر

  ای در بگشوده بر خورشیدها

در هجوم ظلمت تردیدها

               با توام دیگر ز دردی بیم نیست

هست اگر جز درد خوشبختیم نیست

ای دل تنگ من و این بار نو؟

هایهوی زندگی در قعر گور؟

         ای دو چشمانت چمنزاران من

داغ چشمت خورده بر چشمان من

    پیش از اینت گر که در خود داشتم

هر کسی را تو نمی انگاشتم

             درد تاریکیست درد خواستن

رفتن و بیهوده خود را کاستن

   سر نهادن بر سینه دل سینه ها

 سینه الودن به چرک کینه ها

        در نوازش نیش ماران یافتن

زهر در لبخند یاران یافتن

زر نهادن در کف طرارها

گمشدن در پهنه یازارها

              اه ای با جان من اویخته

ای مرا از گور من انگیخته

                  چون ستاره با دو بال زرنشان

امده از دور دست اسمان

       از تو تنهائیم خاموشی گرفت

پیکرم بوی هم اغوشی گرفت

جوی خشک سینه ام را اب تو

بستر رگهام راسیلاب تو

                       درجهانی اینچنین سرد و سیاه

با قدمهایت قدمهایم براه

          ای به زیر پوستم پنهان شده

                             همچو خون در پوستم جوشان شده

          گیسویم را از نوازش سوخته

گونه هایم از هرم خواهش سوخته

اه ای بیگانه با پیراهنم

اشنای سبزه زاران تنم

           اه ای روشنان طلوع بی غروب

افتاب سرزمین های جنوب

اه اه ای سحر شاداب تر

از بهاران تازه تر سیراب تر

          عشق دیگر نیست این این خبر گیست

چلچراغی در سکوت و تیر گیست

غشق چون در سینه ام بیدار شد

از طلب پا تا سرم ایثار شد

             این دگر من نیستم من نیستم

حیف از ان عمری که با من زیستم

ای لبانم بوسه گاه بوسه ات

خیره چشمانم به راه بوسه ات

         ای تشنج های لذت در تنم

ای خطوط پیکرت پیراهنم

    اه میخواهم که بشکافم ز هم

شایدم یکدم بیالاید به غم

        اه میخواهم که بر خیزم ز جای

همچو ابری اشک ریزم هایهای

ای دل تنگ من و این دود عود؟

         در شبستان زخمه های چنگ و رود؟

          این فضای خالی و پروازها؟

این شب خاموش و این ارزوها؟

ای نگاهت لای لائی سحر بار

گاهوار کودکان بیقرار

               ای نفسهایت نسیم نمیخواب

شسته از من لرزه های اظطراب

خفته در لبخند فرداهای من

رفته تا اعماق دنیای من

       ای مرا با شور شعر امیخته

اینهمه اتش به شعرم ریخته

  چون تب عشقم چنین افروختی

لاجرم شعرم به اتش سوختی

شعر زیبای فروغ فرخزاد 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

سفر غریبی داشتم توی اون چشم سیاهت

                                                  سفری که برنگشتم،گم شدم توی نگاهت

یه دل ساده ی ساده کوله بار سفرم بود

                                                 چشم تو مثل یه سایه ،همه جا همسفرم بود

من همون لحظه ی اول آخر راه می دیدم

                                                  تپش عشقمو تو رگهام عاشقونه می شنیدم

وای اگر،همسفرم

                          بعد از این در سفر

                                                     بی تو من تنها باشم

تیتراژ بسیار زیبا و شنیدنی سریال از نفس افتاده

تیتراژ بسیار زیبا و شنیدنی سریال از نفس افتاده با صدای احسان خواجه امیری برای دریافت در مرکز دانلود رایگان آی آر تولز قرار گرفت . علاقه مندان هم اکنون می توانند دو آهنگ مربوط به این سریال را دریافت کرده و از گوش سپردن به آنها لذت ببرند.

تیتراژ سریال از نفس افتاده با صدای احسان خواجه امیری


تیتراژ سریال از نفس افتاده


مشخصات :

نام خواننده : احسان خواجه امیری
نام اثر : تیتراژ سریال از نفس افتاده
تعداد آهنگ ها : 2
سال انتشار : 1385
فرمت اجرایی : Mp3
کیفیت بی رایت : 128 کیلوبایت
حجم کل : 4.6 مگابایت
.........................

لینک مستقیم دانلود :

Az Nafas Oftadeh 1.mp3
Az Nafas Oftadeh 2.mp3

LockTheFile! v1.1

LockTheFile! v1.1

اگه دوست ندارید کسی فایلهـاتـونـو بـاز کنـه و برنـامـه هاتـونـو دستـکاری کـنـه و یـا چیـز مهـمی داریـد که نمی خواهید کسی از محتویات اون فایل مطلع بشه میتونید از این برنامه قدرتمند به اسم Security Administratorبرای گذاشتن کلمه عبور بر روی فایلها استفاده کنید...

حجم : ۲.۲۵ مگابایت

دانـلـود

عکسهای از شباهت حالتهای بچه های کوچک و گربه

عکسهای از شباهت حالتهای بچه های کوچک و گربه
عکسهای از شباهت حالتهای بچه های کوچک و گربه
 
 
 
 
 
 
 
 

ویدیو جدید و زیبای Ebru Gundes به نام Iyi Sanslar

 
ویدیو جدید و زیبای Ebru Gundes به نام Iyi Sanslar
.


.

جدید و زیبای سپیده به نام تو هم نباشی

جدید و زیبای سپیده به نام تو هم نباشی با ۲ کیفیت




Mp3 128

دانلود موزیک

Wma 64

دانلود موزیک