تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

وقتی قلب کسی رو شکستی

 وقتی قلب کسی رو شکستی یه میخ بکوب تو دیوار ....وقتی دلشو به دست آوردی میخ رو از دیوار ئربیار..اما چه فایده که جای یه سوراخ تو دلش خالیه........

 وقتی هستی نیستم * وقتی نیستی هستم * وقتی هستم نیستی * وقتی نیستم هستی * ای تمام نیست شده هستی * هستی من نیست می شود وقتی تو نیستی


«با نام خدا»

گفتند دل به آن کس بسپار که بداند دل چیست!

من سپردم دل خویش به همان دوست که می گفت نداند دل چیستُ

ای عجب از سخنم!

من که دلداده ی اویم چه کنم؟!!!

او همه عشق مرا کرده در آهنگ صدا و به من می گوید:

که کلامت کذب است! که کلامت کذب است! که کلامت کذب است!!!

  4:55 PM | گیتارو | نظرات [0]


کاش می شد در کنارت عاشق و دیوانه بودن

                                                              با دل مست و خرابت همدل و همخانه بودن

کاش می شد در خیالم خواب و رویای تو دیدن

                                                                در دل شب مست بودن چشم زیبای تو دیدن

کاش می شد از نگاهت پل به دنیای دلت زد

                                                                مست چشمان تو بود و بوسه ی ناغافلت زد

 4:55 PM | گیتارو | نظرات [0]


تاحالادرخت این شکلی دیگه ندیده بودیم!

4:55 PM | گیتارو | نظرات [0]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد