تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

اینم برای کسانی که طرف داران گوگوشن

  نام خواننده: گوگوش

آلبوم: دو پنجره

Click to buy

آلبوم: دنیا وفا نداره
آلبوم: دو ماهی

Click to buy

آلبوم: در امتداد شب
من و تو
من و گنجشکهای خونه
کی می دونه چی پیش میاد
آدمها
دنیا وفا نداره
دو پنجره
اون منم
دل کدومه
دیگه گریه دل رو باز نمیکنه
گل پشت و رو نداره
بین ما هرچی بوده تموم شد
فصه گوی پیر شهر
بره و گرگ
از همه رنگ
نمیاد
می دونم یه روز میای
دنیا وفا نداره
خورشید
بمون تا بمونم
اگه میشد چی میشد
کج کلاه خان
یادم باشه
کیه کیه
کی می دونه چی پیش میاد
گل بی گلدون
ساحل و دریا
بیزار
سکه خورشید
دو ماهی
یادت باشه
آن روز فراموشم نمیشه
سبز و سفید
گل غم
دریای انتظار
کوچه انتظار
فلفل نبین چه ریزه
جمعه
شاد شاد
وقتشه
بانوی ما
گل هزار پر
ریشه
کتیبه
معجزه گر
در اعتماد شب

آلبوم: کویر

Click to buy
آلبوم: زرتشت
آلبوم: جاده

Click to buy
آلبوم: پل
غریب آشنا
کویر
اگه بمونی
نفرین به زندگی
دلم تنگه
دیگه اشکم واسه من
چی رو باور کنم
مرداب

سفر به خیر
قصه وفا
بیقرار
نازتو بنازم
دل شکسته
نامهربون
خاک اسیر
گوشه نشین
دلتنگی
بوی سفر
زرتشت
خاک اسیر (موسیقی)
کج کلاه خان
نامه هایم را بده
نمیاد
لالایی
یک روزی پیدات میکنم
همخونه
حمومک مورچه داره
جاده
کیه کیه
باور
دوراهی
گاهی خنده گاهی گریه
خوب میزنی
گوش شیطون
پل
باور کن
خوابم یا بیدارم
مخلوق
طلاق
من آمده ام
ماه پیشونی
معشوق
همسفر
گهواره

آلبوم: نیمه گمشده من
پرسش
هجرت
ما به هم نمیرسیم
نیمه گمشده من
نفس
خلوت
گمشده
مرهم
شاعر
آیرلیغ
آلبوم: مرداب

Click to buy
دریایی
شب شیشه ای
مرداب
بگو
اگه میشه
انگشتر هزار رنگین
کولی
کوه
بیا داره دیر میشه
بمون تا بمونم
اشاره
میدونم
باز تو
آلبوم: فصل تازه
منو بشناس
فصل ساده
دریغ
پیشکش
شکایت
تقدیر
پرنده
نعمت عشق
می خوام آرزو بگیرم
آدم و حوا
آلبوم: کوه
مخلوق
من و تو
کولی
کوه
غریب آشنا
پیشکش
همزاد
مرداب
دو راهی
بمون تا بمونم

 
آلبوم: مسبب
(گوگوش و داریوش)
آهنگ 1
آهنگ 2
آهنگ 3
آهنگ 4
آهنگ 5
آهنگ 6
آهنگ 7
آهنگ 8
آلبوم: من و اون

 
آهنگ 1
آهنگ 2
آهنگ 3
آهنگ 4
آهنگ 5
آهنگ 6
آهنگ 7
آهنگ 8
آهنگ 9
آهنگ 10
آلبوم: یادم میاد

 
آهنگ 1
آهنگ 2
آهنگ 3
آهنگ 4
آهنگ 5
آهنگ 6
آهنگ 7
آهنگ 8
آهنگ 9
آهنگ 10
آهنگ 11
آهنگ 12
آهنگ 13
آهنگ 14
آهنگ 15
آهنگ 16
آهنگ 17
آهنگ 18
آهنگ 19
آهنگ 20
آهنگ 21
 
نظرات 2 + ارسال نظر
جودی آبوت چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:39 ب.ظ http://judy-abbott.blogsky.com

سلام از آشنایی باهات خوشحالم موفق باشی

گیلدا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.gooya2.persianblog.com

سلام
مرسی که اهنگهای گوگوش رو گذاشتی .حتما استفاده می کنم.
وهمین طور مرسی به خاطر لینک.
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد