تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

شعر

مقصر نبودی

عاشقی یاد گرفتنی نیست

هیچ مادری گریه را به کودکش یاد نمی دهد

عاشق که بودی

دستِ کم

تَشَری که با نگاهت می زدی

دل آدم را پاره نمی کرد

مهم نیست

من که برای معامله نیامده ام

اصل مهم این است

که هنوز تمام راه ها به تو ختم می شوند

وتو در جیب هایت تکه هایی از بهشت را پنهان کرده ای

نوشتن

فقط بهانه ای است که با تو باشم

اگر چه

ین واژه های نخ نما قابل تو را ندارند...


محبت به نامرد کردم بسی

محبت نه شاید به هر نا کسی

تهی دست و بی کسی درد نیست

که دردی چو دیداره  نا مردد نیست

من کاری ندارم با اشکای تو          8:31 PM | گیتارو | نظرات [0]                                               

                                          من نمیمیرم  دیگه برای تو                                                          

                                         من نمیریزم اشکی به پای تو                                                      

                                          من خسته شدم به جون تو                                                       

                                         من جون سپردم توی زندون تو                                                     

                                         منمیخوم برم دیگه بدون تو                                                         

         اینو میدونم بدون تو شبها با غم ها مهمونم      تو نباشی پیشم  بی تو من بیرونم    

     

  خدا حاقظ ای یار مهربونم 

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ب.ظ

ba salam:
fekr mikonam in matn faghat makhsuse asheghast na?
shad bashin o salamat

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد