تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

مسـتی و درد

مسـتی و درد من و درمــان دلـــدارش کـجاست؟      

 بایع عشــــق من و دل را خـریـدارش کجاست؟

 

آنــکه از راه آمد و دل را گرفتـــارش چــو کرد                

حال بیند عشـــق من چشـــم فنا کارش کجاست؟

 

من به بند او چو بودم ، هیچ غیـــرش ناستـودم                   

نـا جــــی قلب من و دست رها کارش کجاست؟

 

روزها چشمم به راه است، شامگاهان غرق آب                   

مردم از تنهـــایی وبی کسی و عشـــق و سراب

 

آنــکه تنـــــها آمد وتنــــهائیم درمــــان نمـــــود                   

کــو بیـــاید تا ببیـند  یــار تنهـــایش  کجـاست؟   

۹:31 PM | گیتارو | نظرات [0] 


ببار ای ابــر بغض آلـود طـوســی
بر این خاک بدون رنگ و بی آب

 
ببار بـر هــرچه می خـواهی غــم آلود
ببار بر عرصه ی خاموش این خواب

 
در این شب های بی مهتاب و رویا
در این دنیای پوشـــا لی و غمگیــن


بــزن با تیـــغ تیـــزت ای نـم آلــود
رگ یخ بسته ی این خواب سنگین

 
ببار ایـن نازنیـــن ویرانگـــر درد
ببار بر رنـــج های ایـن بیـــــابان


بشــویان چرک ها و فتنـــه ها را
از در و دیوارهای این خیــــابان


ببار ای خــــارق اجبـــار مطلــــق
ببار بر چهره ی بی اشک و لبخند


رهــایـم کـن تــو ای اشک مقــدس
ببار بـر آرزو . بر عشــــق در بند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد