تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

خنده ی دل نشین تو

خنده ی دلنشین تو                           بدجور به قلب من نشست
چهره ی دلپذیر تو                           غرورو تو سینه شکست
آهنگ اون صدای تو                         همیشه تو گوش منه
 نگاه تو اگر چه سرد                       باز ولی تن پوش منه
همیشه میگفتی به من                     من دیگه بی تو مرده ام
منم میمیرم بی تو گل                      تازه به حرفت رسیدم
هرجا میرم دنبال تو                            سایه ی تو میگه بیا
تو هم بمون عزیز دل                          همیشه پا به پام بیا
اینقده خوبی که دیگه                    خوبی پیشت کم میاره
آسمون دلم داره                                بدون تو غم می باره
بازی روزگارو باش                             من و تو رو کجا رسوند
رسوند منو به عشق تو                         تو رو توی دلم نشوند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد