تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

تنهایی منو گیتار

بهترین ترانه ها عکسها و داونلود برنامه و جدیدترین فیلمهای ایرانی و خارجی

گیتار

این هم یک نرم افزار دیگه برای اینکه نوازندگیتون کامل باشه میتونین کامپیوتر خودتونو به گیتار هم تبدیل کنید.(

    Download

 

نظرات 1 + ارسال نظر
عرفان یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:41 ب.ظ http://dolatekarimeh.blogfa.com/

راستش به جز آکروبات ریدر که حتما در اولین فرصت دانلودش می کنم و اون شعرها دیگه از نرم افزارها هیچی تقریباً نفهمیدم
تشکر
بعد از اون هم این که من دو تا وبلاگ دارم یکی اون بالایی که بهتون معرفی کردم که خیلی دوست دارم باکس نظراتش شلوغ شه (تازه راش انداختم)
وبلاگ بعدیم هم اینه: harameyar.blogsky.com
خوشحال میشم ببینمتون مخصوصاْ دوست دارم نظر هر کسی رو از وبلاگ سیاستم بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد